måndag 15 februari 2010

Scones, te och filmmys!

Nu har jag precis lagt mig, jag och Jimmy ska kolla på ett avsnitt av "Band of Brothers". En av våra favoritserier, som man kan se om och om igen. Så himla bra!

Mina kära vänner Susanne och Caroline har varit här och myst idag. Vi bakade scones och kollade på "My sisters keeper". Vi satt på rad i soffan och storgrät alla tre. Vilken film- måste ses!

Molly har skuttat runt här av förtjusning ikväll, "Sann" är nämligen en av hennes favoriter. Hon ropade efter henne i trappan när dom skulle gå hem, för hon "måste ha kaam av Sann!" Så Susanne fick snällt hoppa uppför alla trappor igen. Caroline kom inte undan, när Molly var klar med Susanne skrek hon efter henne också!

2 kommentarer:

  1. Awh det va jätte mysigt! Åå lilla molly är så söt. :) Det har varit tomt på jobbet nu när ni är sjuka.. BLI FRISK!! :D Kram carro

    SvaraRadera
  2. Ja det var en bra kväll det, hoppas det blir många fler! Jag kommer på måndag :)

    SvaraRadera