torsdag 11 februari 2010

Lilla M

När jag parkerade bilen utanför vårt hus i eftermiddag fick jag se min dotter stående i sitt fönster. Hon kikade efter mig, och när hon fick syn på mig började hon skratta och vinka- jätteglad. Då känner man sig välkommen hem. Väl inne i lägenheten sa hon "Mamma, jag har varit hemma idag!" "Mamma, tar du mig?!" så sprang hon och ville att jag skulle jaga henne. Man får inte direkt vila när man kommer hem från jobbet. Men jag leker gärna med henne en stund, jag går ju och saknar henne hela dagarna. Sen ville hon leka björnen sover, jag fick lägga mig på golvet och vara björn medan hon dansade runt mig och sjöng "soova börnen, soova börnen!".


Nu ska vi äta, sen blir det till att leka en stund till innan jag ska iväg på After Dark. Fick biljett till konserten av min morfar i julklapp, och ska gå med Åsa, Britt, mamma, Martina och mormor.

Ha en bra eftermiddag!

2 kommentarer: