lördag 6 februari 2010

Nummer ett

Spännande att skriva det första inlägget på sin nya blogg! Jag tröttnade lite på min gamla blogg, det gick inte att experimentera lika fantasifullt med designen som här på blogger. Och enligt mig ska man förnya/utveckla sig regelbundet för att hålla spänningen vid liv. Det ska bli kul att se hur många av mina läsare som följer med mig hit. Skriv gärna något i gästboken!

Idag har jag åkt på en riktig pangförkylning, känns inte så kul. Vi är bjudna på födelsedagsfest ikväll så jag hoppas att jag piggnar på mig tills dess. Min lilla M ska vara hos mormor, och vi ska fixa masker, det vankas maskerad ikväll!

Dags att sätta lite fart. Jag kommer för övrigt har jag lagt några av mina favorit-inlägg från förra bloggen, känner lite separationsångest. Enjoy!

2 kommentarer:

  1. hittade hit! nu har du en förföljare till ;)

    SvaraRadera
  2. Kul! Hoppas som sagt jag kommer hinna och orka uppdatera :)

    SvaraRadera