lördag 6 februari 2010

16 November 2008 - Jag trodde inte mina ögon!

Strax efter tio imorse lämnade jag Jimmy och Molly hemma, och tog bussen till gränna där jag skulle möta Åsa. Vi skulle övningsköra, en bra bit, och vart vi skulle visste jag inte. Åsa är lite lurig! Vi körde genom gränna, mot ödeshög och till slut hamnade vi i Vadstena, på ett ställe som hette Stubbegården (tror jag). När vi kom in frågade Åsa om jag ville ha en hel buffé med både mat och kakor, och jag svarade självklart ja. Vi valde ett bord inne i ett mysigt rum med fina gamla möbler och så. Sen gick vi in i bufférummet, och jag trodde jag skulle smälla av! Har aldrig sett så mycket kakor, bullar och bakelser i hela mitt liv! Vilken resa, och vilken upplevelse. Helt underbart, tack för denna dagen Åsa! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar