tisdag 8 februari 2011

Magsjuka och oroliga drömmar

Har vaknat varje natt, svettig efter att jag drömt om Tesan. Är så orolig, och det släpper inte för nånting. Försöker hålla mig sysselsatt, rensar ut skåp och lådor, städar och städar... Hon hade antagligen skrattat åt mig för det är precis det jag brukar göra när något är jobbigt.

Min lilla Molly har blivit magsjuk. I helgen hade hon diarré, men det var hon fri ifrån igår. Men inatt började hon spy. Så denna natten har inte bara varit svettig av drömmar, utan även av alla racer-lopp till toaletten. Hon har varit jätteduktig i alla fall, sagt till varje gång så vi har hittills sluppit att skura. Hoppas att det inte smittar ner mig, hade varit sådär spännande att ligga och spy när man är höggravid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar