måndag 21 februari 2011

Bra service!

Förra veckan var jag och Nicki på stan, och letade presenter till Molly. Som jag skrev då så hittade jag ingen trumpet, så därför sökte jag runt lite på nätet. Jag hittade en sida som sålde leksaker till bra priser, och beställde trumpet och lite annat smått. Bland annat en musse/mimmi- penna. Hon har nämligen ett Mimmi-gosedjur som hon fått av Therese som alltid sover bredvid henne. När man beställde den så kunde man inte välja vilken, så jag tänkte att det får bli en överraskning, den kostar bara 15 kronor.

Idag på morgonen fick jag ett samtal från Lajbansson som ville berätta att dom idag packar ihop mina saker. Hon frågade också om jag ville ha en mimmi- eller mussepenna. Vilken bra service! Sånt blir jag så glad av, och jag kommer numera beställa från denna sidan. Det kändes väldigt personligt och trevligt att dom tog sig tid att ringa och fråga, medan andra företag säkert skulle låta slumpen avgöra vilken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar