fredag 23 december 2011

Önskar er alla en GOD JUL!


Mina små tomtenissar. Den största av dom är väldigt förväntansfull idag, minst sagt. Hon tassar runt som ett ljus och lyser. Hjälper mig med allt, utan att jag behöver fråga. Undrar om man får fler julklappar av tomten då? Sista dagen på Jimmys praktik innan det blir en veckas ledighet i mellandagarna. Skönt det! Så nu ska jag städa och tvätta det sista, så vi kan njuta hela julen sen!

Jag ska snart dra med mig barnen och inhandla det sista inför morgondagen. Ska göra paj, tomtegröt och lägga in sill till julbordet hos Jimmys föräldrar. Min familj ska fira jul där i år också så det kommer bli kalas. Idag ska vi syskon fira jul hos pappa, det är en tradition att ha uppesittarkväll hos honom dagen före julafton varje år.

Än en gång, GOD JUL på er!

1 kommentar:

  1. O, vilken fin blogg du har. Och vilka underbara små tomtar.
    Hoppas ni har en toppenuppesittarkväll hos Pappa.
    God jul och gott nytt år!
    Kramar!
    AnnaLi

    SvaraRadera