torsdag 15 december 2011

Lång natt och skön morgon


Mina små tomtar. Så söta och underbara. Men ett liiiitet undantag- när dom vaknar om varandra och på grund av varandra på nätterna. Som inatt. Jag var så uppe i varv efter städningen så jag fastnade med en film till tolv. När jag precis lagt mig så började det.

Molly vaknade flera gånger av mardrömmar, växtvärk och för att hon var törstig. Melvin vaknade nog mest för att storasyster skrek, och fick komma upp och dricka ännu en flaska välling. Så det blev ingen flow i sömnen inatt, men jag var ändå pigg när jag vaknade i morse.

När jag vaknade hade jag glömt att jag städat, så det blev en härlig överraskning. Låg en stund och tittade runt och njöt. Sen gjorde jag i ordning Molly för dagis. Nu ska jag hoppa in i duschen för jag och Lottie ska iväg och kolla runt lite i affärer.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar