torsdag 5 januari 2012

Sista veckan som VIKLUND

Det har varit ett par hektiska veckor här, för alla säkert. När man har en sån där modern familj med skilda föräldrar mm så blir det en hel del jul och nyårs firande, och idag blir det den sista. Mina underbara föräldrar från stockholm (pappa Staffan och plastmamma) kommer hit en snabbis idag för att fira lite jul, så det kommer bli mysigt. Sågs ju senast i november, så det är inte jätte längesen, men man saknar ju dom när dom inte är här. Hade vart kul att ha dom lite närmre.

Sen är det ju liite hektiskt tills vi ska åka, mycket att förbereda hemma. Det är ju inte en helt vanlig semester vi ska åka på, och det känns helt underbart och skrämmande att vi ska åka till teneriffa redan på tisdag! Och på fredag nästa vecka är det bröllop. Min sista vecka som VIKLUND. Det känns om möjligt ännu mer konstigt än själva tanken på att vara en fru. Vara gift. Leva i äktenskap. Hmm jag tror kanske i och för sig att det inte kommer bli någon märkbar skillnad, mer än mitt namn då så klart.

Kommer antagligen inte skriva så mycket innan vi åker nu, men jag lovar att lägga ut bilder från bröllopet när vi kommer hem, eller kanske där nerifrån om jag hinner och känner för det.

Nej nu kommer nog päronen när som helst, bäst att kolla runt och plocka i ordning lite.

Ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. Vad härligt med semester! Och ännu härligare att ni ska gifta er! :) Ser fram emot att få se bilder här sedan! Ha de nu så bra och ha en underbar resa med allt vad det innebär! Kramar

    SvaraRadera
  2. Lycka till med resa och bröllop! Hoppas ni får det toppenbra! Kram!
    /AnnaLi m.fam.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Tack! vi ska ha det jättebra! Skönt att hela familjen följer med så att man får lite egentid utan barnen emellanåt. Alla mor och farföräldrar tycker säkert det är roligt att ta med barnbarnen på bus!

    SvaraRadera
  5. Syns så väl att det är din pappa :) Det måste du ju med tycka! Din pusselbit har ju fallit på plats? ;) KRAM!

    SvaraRadera
  6. Ja absolut, du har helt rätt! Känns som jag blivit "hel" eller hur man ska säga. Sjuk känsla! OCH vi är väldigt lika med, det är ingen tvekan om det :)

    SvaraRadera