onsdag 9 mars 2011

Soligt!

Det har varit soligt och fint i flera dagar nu, och jag har legat inne med bihåleinflammation. Igår tvingade jag mig ut på två små promenader, i hopp om att bli lite piggare. Resultatet blev att jag däckade i soffan av smärta och frossa. Men idag när jag vaknade kände jag mig lite piggare. Det gör inte lika ont idag, jag får hoppas att det håller i sig hela dagen.

Har precis lämnat lilla M på dagis, hon var så glad att äntligen få leka av sig. Stackarn har inte haft alltför roligt dom senaste dagarna. Vi fuskade och tog bussen dit. Det är två hållplatser, men det räcker att gå åt ena hållet för mig just nu. På bussen träffade vi på familjen Nilsson, och Molly sken upp som en sol. Ända tills vi skulle hoppa av, då blev hon så ledsen för att vi inte hade suttit ner i bussen. Söta Axel försökte trösta henne och sa "Men Molly, jag älskar dig ändå!" Han är så go!

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska spendera dagen, utan att göra något ansträngande. Jag ska inte städa eller vika in tvätt även fast det behövs. Idag ska jag absolut inte göra något sånt alls, bara slappa och ta igen lite krafter för så som det känns i magen så kan det behövas....

1 kommentar:

  1. Det är bra att du tar det lugnt, man vet aldrig vad som är på gång. =) Kram

    SvaraRadera