måndag 8 mars 2010

Världens dyraste drink?

Solen har skinit hela dagen, och vi har tagit tillvara på varje sekund. Vi har vistats utomhus hela dagen på jobbet, med undantag för lunchtid inne. På eftermiddagen lekte vi bland alla stora snöhögar. Det var skojigt att hoppa från toppen!

När jag kom hem ikväll hade Jimmy lagat köttfärssås med spagetti, jättegott! Sen myste vi lite med Molly innan jag drog igång ännu en utrensning.

Den här gången var det klädkammarens tur. Jag började så flitigt att rensa, slänga och sortera, när jag drogs in till badrumsskåpet och vidare till garderoben i hallen.. Man kan väl säga att det inte gick riktigt hela vägen. Resultatet: En hall överfylld med grejer som kartonger, gamla möbler, utrensade kläder och skor, kassar med skräp etc.

Sitter nu i soffan och vågar inte gå ut i hallen, jag orkar bara inte se allt som ligger och skräpar. Det får mig att må illa. Men jag får ta tag i resten imorgon, jag slutar ju tidigt så då hinner jag med lite städning. Kommer bli så skönt när det är klart!

Kanske borde engagera mig lite i Jimmy och tvn nu, det är Erik och Mackan som gäller. Måste bara berätta för er, att dom precis visade världens dyraste drink. Gissa vad den kan kosta?

Håll i er: 400 000 :-
Ja du läste rätt, och nej jag har inte råkat skriva några nollor för mycket. Fyrahundratusenkronor kostar världens dyraste drink. Fast det är klart, då blandar dom i 24 karats guld OCH en diamant. Helt klart värt det då, eller hur! Som hittat...

7 kommentarer:

  1. Blir så avundsjuk på ditt jobb Angelica, att få jobba på dagis är något jag skulle älska! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen helt underbart- looove it!

    SvaraRadera
  3. Då kanske du hittade lite kläder som var mina också som jag kan få? (;

    SvaraRadera
  4. Ja dom ligger och väntar på dig :)

    SvaraRadera
  5. Haha okej, vad bra :D ta med imon till kalaset? :)

    SvaraRadera