torsdag 18 mars 2010

Aj aj aj...

Jag har lite träningsverk, gott folk. Igår var jag och Annika och tränade. Vi hade bokat in oss på spinning express och magstark. Spinning express är ett snabbpass på 30 min, och det är två sådana pass efter varandra. Vi skulle gå på det senare, fast vi märkte aldrig när "passen bytte" så vi vågade oss inte in. Det fick bli roddmaskin istället innan magpasset. Jag tror inte det finns en enda muskel i min kropp där jag inte har ont just nu. Hur skönt som helst! Jag ser rätt så sliten ut, som ni ser på bilden ovan.

Nu har jag bestämt mig för att komma i form, så jag håller på att trappa upp min träning. Förra veckan blev det bara ett startpass, och denna veckan är målet att orka med tre pass. Nästa vecka fyra och sen slutligen fem pass i veckan. Hoppas på resultat!

Idag var det rätt skönt att komma hem, jag har gått och saknat Jimmy och Molly hela dagen. Ni vet, en sån där dag när man bara vill "vara" och inget annat. Leka lite lekar, pussla och måla med vattenfärg är härliga aktiviteter som jag brukar göra med min dotter.

Jag har även lyckats hitta en ny härlig tv-serie att följa. Greys Anatomy. Jag fick första säsongen av min bror i julklapp (förra året) och har nu blivit helt såld. Är på andra nu och jag kan inte sluta titta. Älskar sjukhusserier! Älskar alla tv-serier!

Nu kära vänner blir det HOCKEY!

Heja, heja HV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar