söndag 6 november 2011

Morgans 30-års dag

Igår var vi på kalas i Habo. Morgan fyllde 30 år! Som ni ser på första bilden här så blir man väldigt trött när man kommer över 30-sträcket...

Det var en väldigt trevlig kväll där det bjöds på baconinlindad fläskfilé med wästerbotten-bakpotatis. Till dessert fick vi en underbar cheesecake med jordgubbar.

Eftersom vi bestämt att inte köpa några speciella presenter till oss vuxna i familjen så hade vi en höstbukett med oss, och en tavla som jag målat i Morgans ära.

Kvällen började livfull med alla 8 barn under 5 år som var där. När dom somnat övergick samtalen till mer sång då Jimmy tog fram guran och vi sjöng allt från "moves like jagger" med maroon 5 till "in the gettho" med elvis. Klockan 3 gick jag och la mig, och vid 6 väcktes vi av små tassande fötter, lek och jubel.... Underbart.

TACK Morgan för en underbar kväll!




Långbordet i köket


Mini-kusinerna Robin t.v. och Melvin t.h.


Lycklig Morgan med jobbarkompisen danne


Molly bjöd på lite skön musik


Jimmy och jag


Finklädda minikusinerna Melvin t.v. och Robin t.h.


Faster Jenny skojar med Molly


Maten var smaskens!


Melvin smaskar på majskrok


Underbart god cheesecake


Min tavla som jag målat till Morgan.
Ser ni alla grejer som finns med?
Det är Morgans intressen och hobbys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar