torsdag 3 november 2011

Kreativ dag!

Idag har vi varit kreativa i familjen Hansen. Molly inledde dagen med att fixa lite make up, måla sina naglar själv och måla läpparna "vackra" som hon själv kallar det. Lilla sötnos. Det blev en dag full med färg och måla, både med fingerfärg, vattenfärg, kritor och akvarell. Molly skrattade högt när jag målade fötterna med fingerfärg för att göra fotavtryck.

Till och med Melvin fick sina fot- och handavtryck nerprintade, och han älskade att klabba med färg på papper. Fick tyvärr inte med detta på bild, var lite fullt upp att hålla alla armar och ben i schack!

Molly målade fina regnbågar, ett födelsedagskort till Morgan och en vääääldit lång "russinkana". Jag passade på att lägga några timmar på mitt akvarell- projekt. Älskar att måla!

På kvällen hade Molly mys med Elias som var här på besök. Jag och Lottie passade på att smita iväg på vår dansträning, så Jimmy fick vara lekpappa ett par timmar.

På kvällen när barnen somnat fortsatte jag med mitt projekt, och jag blev ganska nöjd med resultatet. Får se vad mottagaren tycker på lördag.... :)



Mollys fina naglar- som hon målat helt själv!


Här målas det regnbågar


"Kan hälv, mamma!!"


Vi lyckades få till Melvins avtryck ganska okej!


Molly har vuxit en del, om man jämför med Melvins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar