måndag 21 november 2011

Love is in the air


Melvin med sin kära Joelle-Li

2 kommentarer:

  1. Hej Angelica!
    Min favoritbild!!!
    Tack för senast!!! det var KUL att ses igen, fast det känns som vi känt varann hela livet. Du är lika sprallig som mig. ha ha!
    Du, den 16 var inte kryssad i almanackan. Är väldigt nyfiken på din tipspromenad. Är jag fortfarande välkommen så kommer jag!
    Kram från faster A

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst är den härlig! Det var riktigt roligt att ses, och jag tycker också det känns som vi känt varandra hela livet. Jimmy sa att vi är lika galna båda två haha. Ligger väl i generna :) Nu blandade du ihop datumen lite här tror jag den 16e är Mollys balett uppvisning, och julfikat är den 8e december. Du och familjen är mer än välkomna till stugan den torsdagen den 8e! Mailar mer info.

    SvaraRadera