söndag 23 januari 2011

Söndag

Här ligger vi i soffan och tråkar. Har hittills inte gjort mycket nytta, förutom lite städ och matlagning. Köttfärssoppa stod på menyn idag, det blev jättegott! Ska klä på oss och gå ner till lekparken en sväng, få lite frisk luft och samla kraft. Att gå hemma tar mer på krafterna än man kan tänka sig, tiden lyckas sega sig fram och man letar efter små projekt för att få lite mer tempo.

Vad sägs om att stryka all tvätt, även handdukar? Det säger en del om hur uttråkad jag är när just det blir en rolig aktivitet på kvällarna. Hade jag inte fått så ont i magen av att lyfta hade jag tagit mig an vår hemska klädkammare som skriker efter en rejäl utrensning. Men det får allt Jimmy hjälpa mig med, så det kan dröja ett tag..

Nu rycker en liten blond skönhet i armen här, lekplatsen- here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar