tisdag 11 januari 2011

Långledig

Nu har mina förvärkar satt igång riktigt ordentligt, och det räcker med att jag kravlar mig upp ur sängen på morgonen så sätter dom igång. Sen är det igång hela tiden. Så nu får jag ge upp att försöka jobba, det blir till att vara hemma fram till förlossningen, och efter den med givetvis. Ett riktigt långt uppehåll kan man säga. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva all tid, men tänkte att jag ska försöka mig på att skriva på en bok.

Idag har Molly varit på dagis för första gången sen innan jul, och hon hade jättekul. Träffade sina kompisar och fick leka av sig lite. Men det räckte med att vi kom innanför dörren här hemma så tjatade hon om att leka, så hon sprang ner och knackade på grannens dörr. Dom barnen var tyvärr inte hemma, så nu har hon stått vid dörren och lyssnat efter att dom ska komma hem. Jag har fördrivit tiden hemma hos Malin idag, vi satt och pratade, drack kaffe och jag fick lunch där. Mysigt! Milla börjar bli så stor, hon tittar och skrattar hela tiden.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar