söndag 8 januari 2012

Packa pappas kappsäck....

Hua! Det där med packning är inte riktigt min grej, jag är en sån där som ALLTID har med för lite... Tro det eller ej. Jag gillar att packa så lite som möjligt, gärna bara en (!) väska till hela familjen. Jag gillar inte när det blir stökigt, och det blir det ju lätt med flera väskor. Men men. Nu känns det som man ska ha med sig lite mer, har ingen aning om vad som finns att köpa där nere. I barnväg iaf. Så 4 stora resväskor kommer lämna landvetter tillsammans med oss på tisdag morgon.


Här är packlistan:

Klänningar
Linnen
Kjolar
shorts
Bikini
Badshorts
Underkläder
Strumpor
Jacka
Kofta
Skor
Brudklänning+skor+bolero+slöja
Hygienartiklar
Smink
Hårvårdsprodukter
Blöjor
Våtservetter
Barnmatsburkar (24 st)
Välling
Vällingflaska
Gröt
Kaffe
Solkräm
Cortison
Hudkrämer
1:a hjälpen set
Kepsar och solhattar
Leksaker
Astmamedicin
Badhanddukar
Strandtält
Filtar
Solglasögon

HLÄLP! Kommer ni på något jag glömt?

4 kommentarer:

  1. Känns som en bra packlista, mycket att tänka på när man reser med barn ser jag. Ringer imorgon mitt i all packhest och stressar på er lite ;)
    C-uppsats hade varit gott att få skriva en, vi får hoppa direkt på D-uppsatssen, fast fattar inte det här med skillnaderna mellan dem.. Sovgott! Kramar

    SvaraRadera
  2. JAAA ring mig :) Saknar dig så älskade du!

    SvaraRadera
  3. Slöjan
    Slöjan symboliserar brudens oskuld och enligt traditionen bärs den bara första gången man gifter sig.

    SvaraRadera