torsdag 26 januari 2012

Mys i biomörkret

Igår var jag och Jimmy på Hamilton. Det var supermysigt att komma iväg själva en kväll, lite kvalitetstid mitt i veckan. Vi lämnade barnen med mamma och Robban och gick för att ta en hamburgare först och sedan vidare in på SF. Vi träffade på marielle och hennes kille, dom satt precis framför oss. Trevligt! Konstigt det där att man alltid träffar någon man känner på bion.

Filmen var klart godkänd, men kanske lite segare än jag förväntat mig. Men som alltid är persbrandt kunglig, och snacka om att han är i god form!





Nu ska jag göra i ordning Molly inför baletten, det ska på tyllkjol och håret ska sprayas upp i en knut. Min lilla prinsessa!





Molly i sin balett-outfit på juluppvisningen -11

2 kommentarer:

  1. Vi käkade hambugare och var på bio igår kväll oxå... Hamilton. Men jag såg aldrig er... hm, undra varför..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vilket sammanträffande! I det läget, som i många andra, är det surt att vi bor i olika städer... Miss you

      Radera