tisdag 4 oktober 2011

Byebye sovmorgon

God morgon på er! Här har vi varit igång i 1,5 timme nu, ätit frukost i mörkret med tända ljus, tittat på morgonnyheterna och hela lägenheten är redan fylld av leksaker. Ja, vi är inte längre bortskämda med morgontrötta barn. Lilla M har brutit trenden, och vaknar numer runt 6, och någon halvtimme senare brukar även stora M vara piggelin...

Själv tycker jag det är helt okej att gå upp, rätt mysigt att komma upp innan det blir ljust. Och skönt att hinna med allt utan stress på morgonen. Jag har redan fått i ordning på disken och bäddad barnens sängar. Inte illa!

Om en stund ska Molly till dagis, och då tar jag och Inga bebisarna till stan för en fika och lite strosing. Ska bli mysigt! Ska försöka hitta en present till Milla som ska ha 1-års kalas idag! Molly har sen länge bestämt vad hon vill köpa, så jag ska kolla om jag hittar något som passar. Molly är så bestämd när hon vill något haha.

Här är en bild på Molly, Melvin och Milla i vår stuga i somras. Dom små charmtrollen! Tänk att hon redan är ett år! Och Melvin ett halvår... Kan inte fatta hur snabbt tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar