onsdag 29 september 2010

Gamla goa vänner

Stängde på jobbet idag, och känner mig rätt seg nu. Vi skulle på utflykt med barnen på morgonen, men råkade gå lite fel, en liten omväg sådär. Vi kom tillbaka till förskolan efter kl 13, och då hade vi tillsammans med 13 barn promenerat ca 7 km! (Varav 4 barn var 3 år!) Puh! På efter middagen var jag så trött, så istället för fika la jag mig i soffan för en vilostund. En stund senare vaknade jag, och hade sovit en stund. Jätteskönt! När den sista flickan gick hem idag sa hon till sin pappa: "pappa vet du, Angelica bara sovde i soffan idag!" Lilla sötunge.

Nu sitter jag och väntar på att Tesan ska komma, sen ska vi iväg och umgås med Charlotte och Nicki. Ska bli så mysigt! Det är inte så ofta man hinner ses nu för tiden. Ska bli kul att se Challes nya lägenhet också. Här ser ni en gammal bild på Tesan, Ida, mig och Nicki.

1 kommentar: