fredag 17 juni 2011

Torsdagsmys

Gårdagen spenderade vi ute på gården med Lottie, Inga, Eric och massa barn. Dom små lekte i timmar, cyklade, grävde i sanden, vattenkrig, tjuv och polis... Vi gjorde skattjakter med karta, och Lottie gjorde ett tappert försök att leka "kom alla mina små kycklingar" med dom. Inga gick in ganska tidigt för att fixa fint till henne och Jonatan på deras 6-åriga bröllopsdag- GRATTIS! Vi andra satt ute från lunch till kl. 18 på kvällen Underbar dag!

När vi gick in kom Nina, Nalle och Theo hem till oss. Nina klippte Jimmy, han hade blivit ganska långhårig. Jimmy gjorde ost- och skinksås med pasta, och sen blev det kaffe och chokladbollar. Jag avstod från det senaste, för jag har slutat äta onyttiga saker. Nu ska alla mammakilon bort! Jag har minst 10 kg att gå ner, helst 12. Till jul ska jag tränat bort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar