onsdag 8 juni 2011

Fina stunder

Molly och Melvin gör fina miner! Mina små älsklingar. Tänk vad tiden går fort, känns som det var igår som Molly var sådär liten som Melvin.

Idag har jag och Melvin varit hos Nicki och Nelli med Malin och Milla. Det blev en rejäl frall-frukost med kaffe och juice. Tjejerna är lika gamla så dom hade väldigt roligt tillsammans. Tittade på varandra och skrattade. Melvin tyckte mest om att titta på Nickis fina blommor i fönstren. Tack flickor för en mysig dag!

När jag hämtat Molly från förskolan sprang hon direkt ner till grannbarnen Axel och Vilhelm och lekte. Då passade jag och Lotti på att ta en kopp kaffe och glass och lyssna på massa goa låtar. Nu sitter jag med barnen i soffan och kollar på bolibompa och väntar på att min lasagne ska bli klar. Blev väldigt hungrig och kom på att jag inte ätit något sen frukosten... Inte bra!

I helgen var vi på borås djurpark med Jenny, Morgan och alla barnen. Det var väldigt varmt, över 30 grader! Vi var något svettiga men det gjorde inget för det var så mysigt att gå runt och titta på alla spännande djur! Vår kamera hade dåligt batteri så Morgan tog massa kort istället. Jag lägger upp bilder därifrån när jag fått tag i dom!





Fångade en storpratande Melvin på film!




1 kommentar: