fredag 10 juni 2011

En liten sväng till gyn såhär på förmiddagen

Idag var jag på gyn och satte in en spiral. Det är aldrig roligt att ligga där med benen i vädret och en stark lampa lysande mitt mellan benen. Men det är skönt nu när det är över. Nu behöver vi inte tänka på det på fem år. Vi ska inte ha fler barn nu, så det känns skönt att det finns såna här långvariga lösningar på det problemet. Billigare också, det kostade bara 500 kr för en sån!

När jag åkte hem såg jag en bil som blinkade bakom mig. Jag brukar få för mig att bilar blinkar bakom, men det är oftast för att dom kör över något gupp som det ser ut så. Så jag körde vidare hemåt, men bilen följde efter och blinkade som en galning. Jag stannade och då körde bilen upp jämte mig, och det visade sig vara Åsa och Britt som fått syn på mig och kört efter. Så det kan gå!

Nu sitter jag här och tittar på när Molly och Elias leker med såpbubblorna, dom kom precis på att det blir väldigt halt på golvet om man häller ut det, så nu åker dom "skridskor" här och trillar och gapflabbar om vartannat. Dom är för härliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar