måndag 11 april 2011

Feber, yrsel och ont i kroppen

Helgen har varit fantastisk, vi spenderade hela lördagen i stugan där vi städade, fixade landet och sågade ner träd. Grillade fransyska och göttade oss i solen gjorde vi självklart också. Melvin mådde bättre, men är fortfarande lite täppt och hostar lite grann.

Igår åkte vi till Mullsjö, och var ute i trädgården hela dagen. Molly och Theo lekte ute från kl 11-17 och dom var i full gång hela tiden. Jag och Jimmy hjälpte till att skotta bort massa sand från gräsmattan som grävts upp när dom satte in bergvärmepumpen. Sen grillade vi kycklingfilé och åt klyftpotatis och svampsås till, hur fint som helst. På kvällen tog vi med oss Nina, Nalle och Theo till stugan, dom har inte sett den innan.

När vi åkte hem kände jag mig frusen och febrig, men tänkte att det berodde på att jag suttit ute hela dagen. Väl hemma skakade jag som ett asplöv så jag ställde mig i duschen i över en timme, men var fortfarande lika frusen. Tog febern- 38.5. Inte konstigt att jag frös.

La mig i soffan under tjocka filten och kollade på tv, tog febern när jag skulle gå och lägga mig och då var den uppe i 39.6! Ont i hela kroppen och yr som bara den. Jag vet inte vad det berodde på, hade ont i ena bröstet så jag tänkte att det var mjölkstockning, men det var inte "stockat" och det kom massa mjölk så jag vet inte.. Idag har jag bara 38,1 så jag känner mig piggare. Fortfarande yr och ont i kroppen dock.

Nu blir det lunch med Molly, har tinat lite rester för jag orkade inte laga något idag. Jimmy jobbar, Melvin sover och snart ska vi gå ut på gården och leka med grabbarna Nilsson. Molly är i stort behov av luft och spring i benen.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar