onsdag 3 november 2010

Världens finaste familj!

Var inne och kikade på J-Nytt och fick syn på mina vänner Malin och Johan, och deras lilla söta prinsessa, Milla. Jag blev så glad att se denna fina bild, på en så fin familj. Där kom tårarna- igen. Jäkla bölig jag blivit! Hon är så söt så jag vill äta upp henne. Att hon redan är en månad, helt sjukt vad tiden går fort.

Idag var vi och hämtade baby-skyddet som vi köpte av en på blocket. Det var helt som nytt, och vi fick det super billigt. Känns så bra, men Molly blev lite avis.. Hon ville ha den nya stolen själv.

Nu ligger jag i soffan, kollar på bonde söker fru. Men vi har så dålig bild på 4an så jag funderar på att byta kanal. Senare blir det greys anatomy, och gärna en kopp kaffe på det.

I min mage leker bebisen för fullt, jag ser hur magen rör sig fram och tillbaka, känns verkligen hur häftigt som helst. Jag längtar så tills lilla bebben kommer till oss. Förresten, på sista ultraljudet fick vi se vad det blir för kön... :)

2 kommentarer:

  1. NYFIKEN! Det är en pojke va? :)

    SvaraRadera
  2. Japp, man ser en snopp :) Väldigt tydligt med. Ska lägga ut bilden här!

    SvaraRadera